subota, 3. rujna 2011.

uvod

Bok svima.. :)
Ja sam Kailea i napokon sam skupila hrabrost pisati svoj blog o kozmetici, šminkanju, parfemima.

Bit ce tu svega, od recenzija raznih proizvoda, do lookova,  savjeta.. Do naravno raznih giveawaya :)

Dvije - tri o meni.
Imam 23 godine, studentica sam. Završavam treću godinu fakulteta u Zagrebu.
Imam dečka, on je moj najbolji prijatelj, oslonac i podrška u svemu šta u životu naumim pa tako i u ovome. :)

Stratveni sam zaljubljenik u parfeme, no o tome kasnije nešto više.
Duže vrijeme se bavim šminkanjem, nemam profesionalne naobrazbe makar bih htjela položiti neki vizažistički tečaj.
Dosta ljudi je primjetilo moj talenat pa imam i iskustva u šminkanju drugih, te volim radit makeovere.
Svoj talenat osim vježbom usavršujem raznim tutorialima, portalima i čitanjem drugih blogerica.

Pa eto nadam se da ću Vam uspjeti ponuditi nešto novo, nešto drugačije i da ćete me s užitkom čitati..
Komentari su svakako dobrodošli, kritike i pitanja na koja ću probati odgovoriti u što kraćem roku.

Xoxoxo, Kailea

2 komentara:

  1. Ciao i sretno :*
    ps samo mali savjet promjeni pozadinu malo je tužnjikava :(

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala :*
    Budem, novo mi je ovo bloganje pa se još ne snalazim na ti sa dizajnom bloga :)

    OdgovoriIzbriši