subota, 3. rujna 2011.

SEACRET - minerals from the dead sea (recenzija)

Za vrijeme u trajanju stotinama miliona godina priroda je stvorila na području mrtvoga mora jedne od najposebnijih minerala  koji se mogu naći na zemlji.
Radi se o neobično efikasnoj koncentraciji 21 minerala koje koža može lagano apsorbirati te je sposobna stvoriti nove stanice koje  se mogu lakše oduprijeti starenju i uvjetima iz okoliša.


Evo dragi moji, počet ću blog s jednom zanimljivom recenzijom koja bi većini mogla u potpunosti promjeniti život, pogotovo ako ste kao ja i imate nekvalitetne nokte koji pucaju, listaju se i slično.. Pa jos živite stresan život, ili ste naprosto živčani i grizete zanoktice a nerijetko i same nokte.

Dakle ovaj set sam uzela na preporuku prijateljice koja je svoje notke time spasila i prvi put u životu ima čvrste i kvalitetne nokte.




Sam set sastoji se od sljedećeg:

Body lotion Milk&Honey - losion za tijelo (ruke)
Cuticle oil - ulje za kožicu oko nokta
Nail file - rašpa za oblikovanje
Buffing block - specijalna rašpa za nokte



Koliko sam isprobala, rašpa za oblikovanje je baš poput svake druge rašpe, zaista ništa posebno.

Specijalna rašpa je pak druga priča. Ima 4 strane, 2 plave, sivu i bijelu.
Plave strane upotrebljavamo jednom svaka 4 tjedna! One služe za poravnavanje nokta od raznih izbocina i udubina te zaglađivanju.
Sivu stranu koristimo svaka 2 tjedna i služe poliranju.
Bijelu stranu koristimo svaka 2 tjedna te nam ona daje sjaj.

ulje za kožicu oko nokta i zanoktice 30 ml
Piše da pospješuje rast noktiju, omekšava kožu oko noktiju i sprijecava suhoću. Umasiravamo ga u kožu oko noktiju jednom tjedno.
sastojci: slatki lješnjak,ulje, parafinum liquidum, sezamovo ulje, grožđe, ulje sjemenaka, ulje palme, noćurkovo ulje, tocopheryl acetat, šipkovo ulje, propyl paraben, kamilica, ekstrakte soli iz mrtvoga mora

Body losion mlijeko&med 200 ml
Hidratantan losion brzo se upija u kožu, i pruža nježan, njegovan  i zdrav izgled.
Posebna kombinacija minerala mrtvog mora zajedno sa prirodnim sastojcima ostavljaju našu kožu opuštenom, nježnom, mekanom i prozračnom cijelog dana.
Malu količinu upotrijebiti nakon tuširanja ili kupke u umasirati u kožu dok se ne upije. Koristimo po potrebi
sastojci: voda, isopropil myristate, propylene glycol, cetyl alkohol, stearinske kiseline, glyceryl stearat, glycerin, dimethicone, triethanolamin, phenoxyethanol, caprilyc triglycerid, parfem, ulje avokada, imidazolidinyl urea, methylparaben, morska sol(minerali iz mrtvoga mora), ulje slatkog badema, ulje pšenice, disodium edta, propylparaben, vitamin e, acrylates, crosspolymer, sok od lista aloe,  butylparaben , glicerin protein soje, ekstrakt meda, linalool, ekstrakt kamilice, vitamin a, naranđino ulje.


Ovo su moji nokti, i kao što vidite u općem su neredu :(
Prije sam gelirala nokte, što je jako lijepo i praktično rješenje pošto 3 tjedna ne morate brinut o noktima, ali također 3 tjedna imate iste nokte, te oni po nekima oslabe (ja sam i prije imala slabe nokte pa ne mogu biti objektivna).
No vremenom, pošto sam student, geliranje je postalo previše za moj budžet a i moj dečko nije volio moje debele gelirane nokte xD

Sam postupak je vrlo jednostavan a daje prekrasne rezultate.
Nokte po želji skratite, grickalicom ili škaricama da bi svi bili podjednake dužine.
Ostatke laka i ostalih nečistoća očistite odstranjivačem laka. Ja koristim Rosalov Corona bez acetona i s vitaminom e. Košta nekih 10 tak kuna a jako je finog mirisa.
Zatim kada ste skratili pobrinete se za kožicu, koju po želji lagano pogurnete s noktiju.

Sljedeći korak je obična rašpa kojom odaberete oblik svojih noktića.

I onda krećemo sa specijalnom rašpom xD
Rašpamo prvo plavom stranom.Ona nam lijepo poravna površinu nokta i bijeli dio učini svjetlijim.
Zatim prelazimo na sivu mekanu stranu.Sivom stranom ispoliramo nokte.
I bijela strana, koja daje onaj jako željeni sjaj.. I to ne bilo kakav sjaj već trajni. On ostaje prisutan i do 2 tj na noktu, ne nestaje kad nokte smocimo vodom i sapunom pa cak niti prijeđemo acetonom. :)
Nisu nam više potrebni bezbojni lakovi za sjaj xD
Kad radite s bijelom stranom sasvim mali pritisak je protreban.

Nakon rašpanja pozabavite se s kožicom.
Ulje se lako nanosi i brzo se upija. Umasirajte ga u kožu dok se skroz ne upije.
Ulje možete stavljati i na ranjena mjesta ako ste 'izmasakrirali' zanoktice kao ja, čak i na 'žive' rane, jer ulje smiruje i oporavlja ranjena mjesta.
Ako ste čitali sastojke osim minerala mrtvog mora sadrži i mnogo vrsta ulja koji osim svoje uloge imaju prekrasan neodoljiv miris.

Za kraj svoju kožu nagradite losionom. Malu količinu jer je zaista razmaziv umasirajte u svoje ruke.Također samo riječi hvale za ovaj losion, ruke su mi poslije njega puno mekše, brzo se upija i ima prekrasan miris (mlijeko i med) .

Uz pregršt prirodnih sastojaka, ovaj set me je naprosto oduševio :)
Sjaj notkiju je nevjerojatan, miris ulja i losiona preprekrasan.
Prodavačica i osoba koja mi je preporučila ovo su mi rekle da bi mi nokti trebali bit čvršći već kroz mjesec dana, da više neće pucati niti listati se.
O tome ću svakako obavjestiti.

Evo i rezultata

Znači, slike su bez flash-a, nisam ih premazala bezbojnim lakom niti biločim drugim kako bi se sjajili.. U živo je taj sjaj još i intenzivniji nego na slikama. :)

Inače ovaj set možete kupiti na njihovoj službenoj stranici http://www.seacretspa.com/nail-care-collection gdje trenutno imaju akciju do 30.9 za jedan kupljeni set drugi se dobiva na poklon. Set dolazi u pakiranju s 3 različita tipa body losiona mlijeko&med,šipak ili miris mora.
Cijena na offical sajtu je 39.95 eura znači nekih 300 kn + 10 eura poštarina, znači sve skupa vas izađe 375 kn i da dostavljaju u Hrvatsku.
No ako ste iz Zagreba ovo također možete nabaviti u Avenue Mallu (kao ja) po cijeni 289 kn :)
Tamo na njihovom pultu će Vas dočekat simpatična prodavačica i na mjestu napravit preview na vašim prstićima :)
Oni naime nemaju ovu akciju 1+1 ali uz predočenje računa u roku godinu dana (mislim ako sam dobro zapamtila) vam mjenjaju specijalnu rašpu i ulje kada potrošite što je po meni jednako dobar deal.
Samo ne znam dali imaju dostupne sve setove kao na sajtu. Ja sam svoj kupila s losionom med i mlijeko.

I? Kako Vam se čine moji novi, skroz prirodni noktići? :))
P.s. mislila sam početi blog s jednim make up lookom, ali eto ovaj set me skroz oduševio pa sam morala to podijeliti s Vama :)

Hvala na čitanju,
Xoxoxo Kailea <3


izjavljujem da recenzija nije sponzorirana, ovaj set nisam dobila od proizvođača već kupila za 289 kn

4 komentara:

  1. hehe tnx. Eto ispravak 2 godine znači.. Svakako isplativo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. da li netko zna di im je nestao taj štand di se može zamijeniti rašpica i ulje? meni je žena rekla da imam lifetime garanciju! a sad ih nema! totalna prevara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avenue mall s druge strane tamo kod T-coma. Nasuprot H&m-a..

      Izbriši