srijeda, 14. rujna 2011.

Blog make up/parfumes sale

Kao strastveni ljubitelj šminke i parfema, ne tako često mi se dogodi da se nečega zasitim te da mi to postane višak. Pošto sam nedavno pokrenula blog i fan page na facebooku gdje stalno imam darivanja tražim kako spojiti ugodno s korisnim rješiti se viškova i zaradit neku lovicu ako ništa drugo za neki lijepi giveaway.
Svi moji parfemi su originali i skladišteni na suhom, sobnoj temp i daleko od svijetla (u kutiji i u ormaru). Tako da su jednako intenzivni kao i prvoga dana :)
Pa za početak je ovo ono šta se nudi:


Jedan LE parfem (mada sam ga ja vidjela za kupiti u Sephori)

Jean Paul Gaultier - Classique Summer 2010 edt 100 ml s kutijom (specifična classique limenka - prozirna). 

Zbog čudnog oblika bočice ne mogu točno odrediti koliko ga ima, ali mislim da nikako nije potrošeno više od 10ml

o parfemu tu :)

 Cijena parfema je 150 kn preporučenu poštarinu plaća kupac.

Coastal scents palettu 88 ultra shimer (naime otkrila sam da sam vise tip za mat nijanse)
http://www.coastalscents.com/makeup/palettes/pl-002.html

Cijena na official CS stranici joj je $19.95 + $16.76 poštarina za hrv. Znaci nekih 200 kn (ako prođete bez carine) i putuje 2 tj do vas

Moja je skoro nova, većina sjenila nije uopće niti probana, neka su samo probana a samo je jedno (narancasta nijansa) raubano (ali jos ga puno ima).
Sjenila su super pigmentirana i postojanost im je ok, krasno su shimerasta ako je to ono sto volite
 


150 kn preporučenu poštarinu plaća kupac.


Korištene Sigma četkice (ali još su u jako dobrome stanju)






- malčice izmjenjen Travel Kit Naughty in Black

 Pencil - E30
Tapered Blending - E40
Eye Shading - E55
Large Powder - F30
Concealer - F70
Duo Fibre - F50


te Duo Fibre Powder/Blush - F15 Full size znači ovaj tu :)

i potpuno novi C200 Deluxe Crease također za blendanje (naručen s Coastal Scentsa) i Baby Buki ovaj tu :) također potpuno nov i nekorišten.


Znači sve zajedno 9 četkica 150 kn preporučenu poštarinu plaća kupac.
 
Šaljem u  mjehurastim kovertama preporučeno nakon vidljive uplate na račun ili primopredajom u Zagrebu.
Zainteresirane za kupovinu mogu mi se javiti na mail kaileas_world@hotmail.com ili preko forum.hr pm-om nick Kailea

Nema komentara:

Objavi komentar