nedjelja, 2. listopada 2011.

Kolekcija – moji parfemi

U svijet parfema ušla sam aktivno tek prije 2 godine. Svoj prvi pravi parfem dobila sam od bivšeg dečka prije 3 i pol godine. Koliko se god trudila još ga nisam potrošila ;)
Volim šminku, ali zašto volim parfeme?
Krajnje je jednostavno – smatram da je život prekratak kako ne bismo uživali u njemu, pa tako i u mirisima. Zašto ne bi mirisali lijepo? :)
To je nešto u čemu mogu podjednako uživati i muškarci i žene, možete ih mijenjati (kao ja) ili uvijek nositi jedan ili dva te tako stvoriti prepoznatljiv entitet.
Uz vizulanu komponentu, dodirnu komponentu – mirisna komponenta također zavodi.
Ne treba pretjerivati, jedan - dva šprica na vrat, dekolte, zapešće ili leđa (ako je ljeto i imate otvorena leđa) i to bi trebalo učiniti svoje.
Kao veliki emotivac, svoja sječanja također vežem uz miris koji sam nosila kada mi se nešto dogodilo :)

KOLEKCIJA


 
U svojoj kolekciji trenutno imam čak 13 različitih parfema (14 bočica) – na slici je 16 bočica jer sam u međuvremenu 2 prodala pošto sam ih se malo zasitila a i puno mi je prevelika kolekcija pa sam morala malo smanjiti hehe xD
Večinu kolekcije sam kupila sama, neke primjerke sam dobila a neke nabavila tester pakiranja (ako imate priliku obavezno iskoristite jer testeri su uvijek dugotrajniji nego obični parfemi – moraju biti kako bi vas duže mamili da ih kupite xD)

Kako ih čuvam?


 Oni se nalaze u svojim kutijama, zatim u kozmetičkom koferu mini dimenzija (koji sam koristila dok se moja kozmetička kolekcija nije povečala i zatražila premještaj na veće mjesto) i u ormaru. Jer uz prikladno čuvanje, daleko od temperaturnih razlika (toplo-hladno), daleko od sunca i vlage (tipa kupaona ili u blizini radiatora – najgora moguća mjesta) vaši parfemi mogu ostati nepromijenjeni godinama. Ako parfem ipak promijeni boju ne mora nužno značiti da je promijenio miris i da se pokvario.

 
Kako ih nosim?
Ovisno o raspoloženju, prigodi i godišnjem dobu.
npr.  za van i opčenito za navečer te dok je hladnije nosim nešto jače parfeme, dok mi preko dana i ljeti pašu nježniji, slađi i laganiji. Ali to je od osobe do osobe..

Najdraže grupe su mi:
1.Cvjetni
2.Orijentalni cvjetni
3.Orijentalni drveni
4.Cypre cvjetni
5.Voćno cvjetni

A ovo je trenutni popis moje kolekcije:

1) Chanel - Coco Mademoiselle edp 100 ml
2) Jean Paul Gaultier  - Classique Summer 2010 edt 100 ml
3) Thierry Mugler - Alien edp 90 ml
4) Paco Rabanne - Lady Million edp 80 ml
5) Givenchy - Play For Her Intense edp 75 ml
6) Gucci - Flora by Gucci edp 75 ml
7) Givenchy - Very Irresistible L'Intense edp 75 ml i 30 ml
8) Cacharel - Amor Amor Summer 2011 edt 50 ml
9) Givenchy - Very Irresistible Sensual Velvet edp 50 ml
10) Issey Miyake - L`Eau d`Issey Florale edt 50 ml
11) Dior - J`Adore L`Or Essence de Parfum 40 ml
12) Givenchy - Absolutely Irresistible edp 30 ml
13) Jean Paul Gaultier - Classique EDP 20 ml roll on

Kao favorite izdvojila bi sve Givenchy-e (da veliki sam njihov fan), Gucci Floru (na meni traje i traje i traje preko 10 sati), Thierry Mugler – Alien (ili ga volite ili ne)

Želite li se pak pridružiti veliko zajednici ljubitelja parfema to možete učiniti TU

I da vas čujem sad? Koji su vam najdraži parfemi? :)

2 komentara:

  1. kako te ja mogu pratit? Follow by e-mail ??

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da da :)
    Ili na facebooku fan page Kailea's world. Pod fotografijama imam album blog gdje objavljujem fotografije i direktne linkove na post. :)
    Hvala na interesu :)

    OdgovoriIzbriši